Uchazeč musí připravit metodologii výuky a učební plány pro jazykové kurzy pro „falešné začátečníky“ (pro angličtinu a němčinu úroveň CEFR A2 s přesahy od úrovně A1 do B1, pro italštinu a španělštinu úroveň A1 – A2), přičemž musí vyhovovat potřebám žáků s těžkým zrakovým postižením včetně nevidomých. Nemohou proto například obsahovat odkazy na různé grafické prvky. Metodologie musí být vypracována pro každý z jazyků zvlášť. Při tvorbě metodologie výuky je nutno vycházet i z již vytvořených učebních textů, které jsou k dispozici v digitální podobě a na vyžádání budou uchazeči poskytnuty.
Název programu: | Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost |
Registrační číslo projektu | CZ.01.07/1.2.12/01.0023 |
Název projektu: | Internetové jazykové kurzy pro nevidomé žáky |
Název příjemce podpory (realizátora projektu) | Liberix, o.p.s. |
Název zakázky: | Vypracování metodologie |
Předmět zakázky (služba/dodávka/stavební práce) : | Služba |
Datum vyhlášení zakázky: | |
Název/ obchodní firma zadavatele: | Liberix, o.p.s. |
Sídlo zadavatele: | Kateřinská 107/5, 779 00 Olomouc |
Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele, vč. kontaktních údajů (telefon a emailová adresa) | Mgr.Ivan Bíbr Tel. 585 221 026 e-mail: ivan.bibr@liberix.cz |
IČ zadavatele: | 26860015 |
DIČ zadavatele: | CZ26860015 |
Kontaktní osoba zadavatele, vč. kontaktních údajů (telefon a emailová adresa): | Mgr. Vlastimil Ott vlastimil.ott@liberix.cz 606 716 243 |
Lhůta pro podávání nabídek (data zahájení a ukončení příjmu, vč. času) | Datum zahájení – 17.2. 2010 Datum ukončení příjmu – 10.3.2010 13.00 |
Popis předmětu zakázky: | |
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč : | 198 333,-Kč bez DPH, 238 000,-Kč včetně DPH. |
Lhůta dodání (zpracování zakázky)/ časový harmonogram plnění/ doba trvání zakázky | Průběžné plnění zakázky v období 4/2010 – 6/2010. |
Místa dodání/převzetí nabídky: | Sídlo zadavatele. |
Hodnotící kritéria: |
|
Požadavky na prokázání splnění základní a profesní kvalifikace dodavatele na základě zadávací dokumentace1: |
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby uchazeče: | Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na písemnou formu nabídky: | Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě buď v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotvírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče (v listinné podobě) nebo elektronicky, opatřené zaručeným elektronickým podpisem. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. |
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: | Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností uchovávat po dobu 10 let od skončení plnění zakázky doklady související s plněním této zakázky a povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů. |
Další podmínky pro plnění zakázky:* |
|
*nepovinný údaj
Podrobná specifikace údajů uvedených ve výzvě nebo další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v níže uvedené zadávací dokumentaci.
Zadávací dokumentace
Obsah zakázky
Uchazeč musí připravit metodologii výuky a učební plány pro jazykové kurzy pro „falešné začátečníky“ (pro angličtinu a němčinu úroveň CEFR A2 s přesahy od úrovně A1 do B1, pro italštinu a španělštinu úroveň A1 – A2), přičemž musí vyhovovat potřebám žáků s těžkým zrakovým postižením včetně nevidomých. Nemohou proto například obsahovat odkazy na různé grafické prvky. Metodologie musí být vypracována pro každý z jazyků zvlášť. Při tvorbě metodologie výuky je nutno vycházet i z již vytvořených učebních textů, které jsou k dispozici v digitální podobě a na vyžádání budou uchazeči poskytnuty.
Doba a místo plnění zakázek
Termíny pro předání – všechny metodologie výuky musí být předány nejpozději do 30.6.2010. Místem plnění zakázky je sídlo zadavatele.
Prokázání kvalifikačních předpokladů
Uchazeč musí doložit písemný doklad o pedagogickém vzdělání (absolvování pedagogického minima nebo pedagogické fakulty) a musí doložit písemné potvrzení o praxi v daném oboru
Hodnota zakázky
Hodnota zakázky je maximálně 198 333,-Kč bez DPH (238 000,-Kč včetně DPH). Tato částka je nepřekročitelná.
Hodnotící kritéria
Pro výběr z předložených nabídek budou rozhodující dvě kritéria:
- dosavadní prokázané zkušenosti s tvorbou metodologie výukových aplikací pro zrakově postižené. Váha kritéria je 60%.
- nabídková cena. Váha kritéria je 40%
Hodnocení nabídek bude provádět osoba pověřená zadavatelem.
Pro hodnocení ceny se použije vzorec: (nejvýhodnější nabídka,tzn.nejnižší cena/cena hodnocené nabídky) x váha vyjádřená v procentech.
Pro hodnocení subjektivní nabídky (prokázané zkušenosti) se použije bodová stupnice 1-100. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů. Hodnotitel je povinen zdůvodnit své rozhodnutí. U tohoto kritéria bude použit vzorec: (počet bodů hodnocené nabídky/100) x váha vyjádřená v procentech.
Vážené bodové zisky za obě hodnocená kritéria se sečtou. Nabídka, která získá nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.
Návrh smlouvy
Uchazeč v rámci své nabídky předloží i návrh smlouvy na dodávku předmětu zakázky včetně obchodních podmínek. Smlouva musí mít písemnou podobu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:
- smluvní strany vč. IČ a DIČ (pokud je přiděleno)
- předmět plnění konkretizovaný kvantitativně i kvalitativně
- cena vč. DPH a uvedení samotného DPH, případně vést, že dodavatel není plátcem DPH
- doba a místo plnění
- platební podmínky.
- ustanovení o smluvní pokutě pro případ nedodržení podmínek smlouvy.
Jméno: | Vlastimil |
Příjmení: | Ott |
E-mail: | Vlastimil.ott@liberix.cz |
Telefon: | 595175184 |
1 Pokud je požadováno pro vybraný druh výběrového řízení dle hodnoty předpokládané ceny dodávky