Scribus po převedení do PDF "ztučňuje" všechna malá eL

Forums Fóra Scribus, program pro DTP a sazbu Scribus po převedení do PDF "ztučňuje" všechna malá eL

  • Toto téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Anonymní uživatel a poslední změna proběhla před 11 roky a 9 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 příspěvků - 1. až 5. (celkem z 5)
  • Autor
    Příspěvky
  • #130
    Anonymní uživatel
    Host

    AHoj, mám velký problém, který mě dost naštval. Strávila jsem několik desítek hodin nad tvorbou internetového časopusu, ale po převedení ze Scributu do PDF se mi všude objevilo toto: 2vkxedu.jpgHází mi to u všech vyzkoušených fontů, krome TNR, u kterého to vypadá, že je vše v pořádku. Potřebuji však použít bezpatkové písmo, nikolo patkové, proto mi nestačí pouze všude změnit font. Původně jsem pracovala ve Scributu 1.3.314, po zjištění chyby jsem však nainstalovala v. 1.4.0rc1. OS mám WinXP.Poradí mi někdo dřív, než se z toho zblázním? Díky mocYalneshaedit: ještě bych měla dodat, že použitý font je Arial regular a Arial Bold

    #523
    Michal Hlavatý
    Účastník

    Ahoj.

    • Problém není způsobený Scribusem, ale způsobem, kterým Adobe Reader vykresluje čáry. Ostatní prohlížeče daný problém nemají.
    • Na použitém fontu nezáleží. Je to chyba všech sans serif fontů.
    • Týká se to jen fontů ve křivkách. => Nekřivkovat texty, ale vkládat fonty do PDF souboru.

    Dodatek: Vzhledem k tomu, že se jedná jen o chybu vykreslování, časopis bude vytištěn správně.

    #524
    Anonymní uživatel
    Host

    Děkuji za rady. Jen bych poprosila o překlad „pro debily“, prosím 🙂

    #525
    Michal Hlavatý
    Účastník

    Poslal jsem Vám zprávu. (Rychlejší asi bude se domluvit na nějakém chatu.)

    #526
    Anonymní uživatel
    Host

    Tímto velmi děkuji panu Hlavatému za bleskovou, nadprůměrnou a velmi rychlou pomoc : )

Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 příspěvků - 1. až 5. (celkem z 5)
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.