Publicity projektu zajišťujeme několika způsoby, abychom oslovili různé cílové skupiny. Primárně se zaměřujeme na učitele a odbornou pedagogickou veřejnost, sekundárně na veřejnost, a to i technickou. Projekt totiž obsahuje hodnotné technologie a jeho volné licencování představuje potenciál do budoucna, který zajímá počítačové a školské odborníky (spolupráce s Jednotou školských informatiků).

Metody propagace a publicity
- Propagační předměty (v plánu)
- Internetové stránky projektu
- Informační akce (konference, semináře, workshopy, veletrhy, výstavy, soutěže atd.)
- Souhlas se zveřejním v seznamu příjemců
- Zvláštní tiskové a mediální zprávy
- Oznámení ve všech vzdělávacích materiálech
- Informační a komunikační materiál (plakát, leták, brožura, skládačka, informační sdělení, zpravodaj, studie, prezenční listiny, certifikáty atd.)
- Oznámení ve všech mediálních prezentacích
- Uvědomění příjemců pomoci
- Informace účastníkům projektu o spolufinancování projektu z fondů EU na všech dokumentech
- Prezentace: Jazykové kurzy
- Prezentace: EC3 na konferenci o globálních grantech (Prezentace jazykových kurzů na konferenci o globálních grantech Olomouckého kraje)
Konkrétní realizace
Projekt prezentujeme osobně na mnoha konferencích, při setkáních s učiteli a prostřednictvím internetových služeb také na různých stránkách. Používáme společenské sítě, sdílení prezentací i klasické webové stránky. Inzerát upozorňující na projekt vychází ve dvou magazínech, jejichž čtenost se pohybuje v tisících čtenářů.
openMagazin
Elektronický časopis o informačních technologiích openMagazin. Vychází na více než deseti velkých IT portálech a na jeho vydání reagují desítky článků (vyhledání Googlem). Stahuje si jej cca sedm tisíc čtenářů měsíčně, čtenost je vyšší. Stáhněte si magazín »
Bulletin UNO
Měsíční zpravodaj Unie neziskových organizací Olomouckého kraje je distribuován do organizací a úřadů v Olomouckém kraji. Tištěný náklad je 300 kusů, počty stažení se pohybují ve stovkách měsíčně. Stáhněte si magazín »