Výzva k podání nabídek na odbornou integraci a synchronizaci vytvořených učebních textů a zvukových nahrávek do internetové výukové aplikace.
(pro účely uveřejnění na www.kr-olomoucky.cz/opvk)
Číslo zakázky (bude doplněno ZS1 | |
Název programu: | Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost |
Registrační číslo projektu | CZ.01.07/1.2.12/01.0023 |
Název projektu: | Internetové jazykové kurzy pro nevidomé žáky |
Název příjemce podpory (realizátora projektu) | Liberix, o.p.s. |
Název zakázky: | Vložení digitálních dat do aplikace LMS |
Předmět zakázky (služba/dodávka/stavební práce) : | Služba |
Datum vyhlášení zakázky: | 22.2.2010 |
Název/ obchodní firma zadavatele: | Liberix, o.p.s. |
Sídlo zadavatele: | Kateřinská 107/5, 779 00 Olomouc |
Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele, vč. kontaktních údajů (telefon a emailová adresa) | Mgr.Ivan Bíbr Tel. 585 221 026 e-mail: ivan.bibr@liberix.cz |
IČ zadavatele: | 26860015 |
DIČ zadavatele: | CZ26860015 |
Kontaktní osoba zadavatele, vč. kontaktních údajů (telefon a emailová adresa): | Mgr. Vlastimil Ott vlastimil.ott@liberix.cz 606 716 243 |
Lhůta pro podávání nabídek (data zahájení a ukončení příjmu, vč. času) | Datum zahájení – 22.2.2010 Datum ukončení příjmu – 10.3.2010 13,00 hodin |
Popis předmětu zakázky: | Odborná integrace a synchronizace vytvořených učebních textů a zvukových nahrávek do internetové výukové aplikace. |
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč : | 743 750,-Kč bez DPH, 892 500,-Kč včetně DPH. |
Lhůta dodání (zpracování zakázky)/ časový harmonogram plnění/ doba trvání zakázky | Průběžné plnění zakázky v období 4/2010 – 9/2010. |
Místa dodání/převzetí nabídky: | Sídlo zadavatele. |
Hodnotící kritéria: |
|
Požadavky na prokázání splnění základní a profesní kvalifikace dodavatele na základě zadávací dokumentace2: |
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby uchazeče: | Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na písemnou formu nabídky: | Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě buď v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotvírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče (v listinné podobě) nebo elektronicky, opatřené zaručeným elektronickým podpisem. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. |
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: | Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností uchovávat po dobu 10 let od skončení plnění zakázky doklady související s plněním této zakázky a povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů. |
Další podmínky pro plnění zakázky:* |
|
*nepovinný údaj
Podrobná specifikace údajů uvedených ve výzvě nebo další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v níže uvedené zadávací dokumentaci.
Zadávací dokumentace
Obsah zakázky
Odborná integrace a synchronizace vytvořených učebních textů a zvukových nahrávek do internetové výukové aplikace.
Doba a místo plnění zakázek
Termíny pro předání – zakázka musí být komplexně dokončena nejpozději do 30.9.2010. Místem plnění zakázky je sídlo zadavatele.
Prokázání kvalifikačních předpokladů
Uchazeč musí doložit doklad o spolupráci s originálními autory systémů Wiking, Pytis, LCG a aplikací Eurochance a Langsschool.eu důvěryhodně prokázat, že ovládá systémy LCG.
Hodnota zakázky
Hodnota zakázky je maximálně 743 750,-Kč bez DPH (892 500,-Kč včetně DPH). Tato částka je nepřekročitelná.
Hodnotící kritéria
Pro výběr z předložených nabídek budou rozhodující dvě kritéria:
- dosavadní prokázané zkušenosti s vkládáním dat do aplikace LMS. Váha tohoto kritéria je 40%.
- nabídková cena. Váha kritéria je 60%
Hodnocení nabídek bude provádět osoba pověřená zadavatelem.
Pro hodnocení ceny se použije vzorec: (nejvýhodnější nabídka,tzn.nejnižší cena/cena hodnocené nabídky) x váha vyjádřená v procentech.
Pro hodnocení subjektivní nabídky (prokázané zkušenosti) se použije bodová stupnice 1-100. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů. Hodnotitel je povinen zdůvodnit své rozhodnutí. U tohoto kritéria bude použit vzorec: (počet bodů hodnocené nabídky/100) x váha vyjádřená v procentech.
Vážené bodové zisky za obě hodnocená kritéria se sečtou. Nabídka, která získá nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.
Návrh smlouvy
Uchazeč v rámci své nabídky předloží i návrh smlouvy na dodávku předmětu zakázky včetně obchodních podmínek. Smlouva musí mít písemnou podobu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:
- smluvní strany vč. IČ a DIČ (pokud je přiděleno)
- předmět plnění konkretizovaný kvantitativně i kvalitativně
- cena vč. DPH a uvedení samotného DPH, případně vést, že dodavatel není plátcem DPH
- doba a místo plnění
- platební podmínky.
- ustanovení o smluvní pokutě pro případ nedodržení podmínek smlouvy.
Jméno: | Vlastimil |
Příjmení: | Ott |
E-mail: | Vlastimil.ott@liberix.cz |
Telefon: | 595175184 |
1Číslo zakázky bude doplněno ZS (Olomouckým krajem) před zveřejněním na www.kr-olomoucky.cz/opvk